جدیدترین درمان برای نفریت لوپوس و نارسایی کلیه

یک شنبه 12 شهريور 1396
ن : lafee

جدیدترین درمان برای نفریت لوپوس و نارسایی کلیه

نفریت لوپوس یک نوع از بیماری کلیه است و به راحتی به نارسایی کلیه تبدیل می شود. هنگامی که از نارسایی کلیه رنج می برید، سطح کراتینین ملزم به بالا بردن است، در نتیجه برخی از علائم بر روی بدن شما ظاهر می شود. امروزه طب چینی به عنوان جدیدترین درمان برای مقابله با نفریت لوپوس با نارسایی کلیوی در نظر گرفته شده است. در حال حاضر، این مقاله آن را در جزئیات توضیح می دهد.

اگر چه درمان استروئید معمولا برای کمک به بیماران از برخی علائم بالینی استفاده می شود، اما باعث می شود که بیماران علائم مسمومیت و عوارض مختلفی از جمله افزایش وزن، چهره ماه، کاهش ایمنی و حافظه را تجربه کنند. از آنجا که درمان استروئیدها نمی تواند به بیماران کمک کند مشکل اساسا حل شود، شما نیاز به درمان دیگری برای کمک به زندگی بهتر دارید.

طب چینی از چین باستان آغاز شده است و به نظر می رسد در کمک به بیماران از شر رنج های مختلف خلاص شود. علاوه بر این، یک سری از درمان های طبیعی بر اساس طب چینی بر اساس وضعیت بیماری بیماران توسعه یافته است. از درمان های استروئیدی متفاوت است، این درمان های طبیعی، نفریت لوپوس را از ریشه درمان می کند.

همانطور که همه ما می دانیم، نفریت لوپوس به علت اختلال ایمنی رخ می دهد، بنابراین ایمونوتراپی برای کمک به بیماران برای تنظیم اختلال ایمنی و بهبود ایمنی به کار می رود. ایمونوتراپی نتیجه گیری تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، تحمل ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت از ایمنی است.

به عنوان اختلال ایمنی تنظیم شده است، سایر درمان های طبیعی برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه مورد استفاده قرار می گیرد. ماساژ پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی، بخار سازی برای درمان کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. این درمان های طبیعی جهان را با چهار توابع معمولی از جمله گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، التهاب و انعقاد خون در خون و تحریک ماتریکس خارج سلولی، شگفت زده کرد.

با استفاده از این درمان ها، اختلال ایمنی می تواند تنظیم شود، ایمنی بهبود می یابد، علائم دیگر در بدن شما از جمله اشتهای کم، خارش پوست، گرفتگی عضلات و سردرد به طور کامل رفع می شوند. به طور قابل توجهی، عملکرد کلیه شما می تواند کمی با کمک این درمان بهبود یافته است.

آیا هنوز در مورد جدیدترین درمان برای نفریت لوپوس با نارسایی کلیوی شک دارید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/lupus-nefritis-treatment/2335.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: جدیدترین درمان برای نفریت لوپوس و نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.